רו"ח בכירה מפריכה את ההסתה: "הלמ"ס טועה בנתונים"

אסתי פלד 1 Comment on רו"ח בכירה מפריכה את ההסתה: "הלמ"ס טועה בנתונים"

רו"ח אביגיל שיקוביצקי לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "החרדים מקבלים גם משכורות יותר נמוכות. זה שאנחנו משלמים פחות מיסים זו הטענה שלנו, שאנחנו לא מקבלים מה שמגיע לנו" | האזינו

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רו"ח אביגיל שיקוביצקי מומחית לכלכלת מוסדות חינוך, ומעורבת בהסכם הקואליציוני העוסק בתחום החינוך, בריאיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על ההסתה נגד הציבור החרדי.

"צריך להציב מספרים כנגד הפרסומים שלהם. חרדי ממוצע משלם פחות מס כי יש לו יותר ילדים ויוותר נקודות זיכוי. אין מה להתנצל על זה" פתה את דבריה. "הנתונים הללו נלקחו מהלמ"ס, אבל הבעיה היא שהלמ"ס טועה במדגמים שהוא עושה. פעם עשיתי תחקיר על מצב החינוך החרדי, עברנו עיר עיר והצגנו נתונים ותמונות והוכחנו שהלמ"ס טעה".

"החרדים מקבלים גם משכורות יותר נמוכות. זה שאנחנו משלמים פחות מיסים זו הטענה שלנו, שאנחנו לא מקבלים מה שמגיע לנו, וכך קונים פחות, ומשלמים מיסים פחות" אמרה. "לא ייתכן לבדוק רק את מה שהמדינה מוציאה עלינו מבלי לבדוק את מה שהיא מרוויחה עלינו. ילד חרדי מקבל הרבה פחות מילד חילוני".

"המגזר החרדי הוא צרכן גדול הרבה יותר מהציבור החילוני. המע"מ שמגיע מהציבור החרדי, לא נבדק בכלל על ידי הלמ"ס. היה ניסיון לרכז גם את המידע אודות תרומות שחרדים מביאים מחו"ל לארץ. זה כסף שבסוף הולך למס, כי הוא נכנס לשוק הישראלי. הגיע הזמן לעשות את זה".

האזינו:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שמישהו יקים כבר מוסד הסברה מיקצועי וממוסד